tehran-city

تولید و پخش مواد پلاستیک نو در تهران-پلاستیک حیدری تولید و فروش گرانول ای بی اس و مواد پلاستیک - شهر تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گرانول پلی کربنات از دسته پلیمر های ترموپلاستیک است که به طور گسترده ای در قالب سازی کاربرد دارد. از پلی کربنات در صنعت اتومبیل سازی جهت قطعات داخلی خودرو، ساخت سپر، شیشه چراغ اتومبیل، و نیز برای ساخت بطری های شفاف استفاده می کنند.

پلاستیک حیدری با فروش و تامین انواع مواد پلاستیک نو ، گرانولی و آسیابی در سرتاسر کشور با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت هموطنان عزیز می باشد .

تولید و فروش گرانول ای بی اس ( ABS) , والترامید گرانول و آسیابی , پلی کربنات و پ پ ABS , هایمپک پ پ، کریستال ، ABS و مواد ترکیبی( کامپاند شده) , pp بادی ، تزریقی ، سبدی ( در رنگهای مختلف از قبیل بی رنگ - قرمز 1و2 - سبز - آبی و فسفری و...) و کیفیت های مختلف از بهترین مواد بازیافتی را از پلاستیک حیدری بخواهید .

پلاستیک حیدری همچنین خریدار ضایعات پلاستیک به بالاترین قیمت می باشد .

تلفن : **0 - **2
مجتبی حیدری : : ****
رضا حیدری : : ****
تلفن کارخانه : : **3 - **5 - **4







کد آگهی : 119844
بازدید : 7881
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7881
Your رای: