tehran-city

انواع RTD-ويدئو پروژکتور - شهر تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
saein sportdoorbin
آدرس
شهر تهران-تهران ناصر خسرو
تلفن
02133987194
موبایل
09120000000
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ويدئو پروژکتور

ويدئو پروژکتور دستگاهي است که تصاوير و اطلاعات در کامپيوتر شخصي ، لپ تاپ، تبلت و يا گوشي همراه و همچنين فايل ويدئويي از ويدئو پخش VCD يا DVD ، دوربين فيلمبرداري ، دوربين ديجيتال ، تلويزيون ، ويژوالايزر و ساير لوازم الکتريکي دريافت کرده و توسط يک منبع نور سيگنال ها را با بزرگنمايي به روي پرده نمايش به احتراز در مي آورد . ويدئو پروژکتور بطور همزمان به لپ تاب، تبلت، گوشي همراه، کامپيوتر ، دوربين فيلمبرداري، تلويزيون، ويدئو پخش ، بلندگو ، ميکروفون و ساير سيستمهاي صوتي و تصويري ارتباط يافته و تصاوير آنها را به صورت بزرگ بر روي پرده نمايش منعکس ميسازد.
استفاده از ديتا ويدئو پروژکتور در عرصه آموزش و در سمينارها، اتاق کنفرانس، همايش ها، دانشگاه ها، مدارس عموميت دارد. همچنين استفاده از اين ابزار در بازرگاني و تجارت جهت انتقال مناسب تر مفاهيم و ايده ها يکي از بهترين راهکارها است.
موارد موثر در انتخاب يک ديتا ويدئو پروژکتور عبارتند از :
_ تکنولوژي
_ رزولوشن
_ شدت روشنايي
_ وزن و اندازه
_ قابليت بزرگنمايي
_ کنتراست
_ عمر لامپ
_ قابليتهاي جانبي
http://sportdoorbin.com/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1.html

کد آگهی : 103832
بازدید : 5234
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5234
Your رای: